10.1.10

Solidaritat amb Teresa Salas

L'únic que dóna sentit a una vaga de fam és la resolució com a mínim creïble d'arribar fins les últimes conseqüències si abans no s'aconsegueixen els privilegis buscats. Tota autèntica vaga de fam és un xantatge moral. La vaga de Teresa Salas és un cas especial. La seva és una vaga per torns, on per tant ni hi ha hagut ni hi ha la voluntat d'acabar amb procés. També és una vaga sense objectius, perquè en principi havia de servir per entrar a Gaza, però sembla que es van cansar d'esperar i ja tornen a ser a casa. Una vaga de fam per relleus i sense objectiu no és una vaga de fam, és pura propaganda  egoïsta. I fins ara els mitjans de comunicació això ho cobraven.


11 comentaris:

Guillem ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
otro lemming ha dit...

Estoy completamente en desacuerdo, el objetivo de esta huelga por turnos es, básicamente, la propaganda sobre una causa. Hacer una denuncia publica.
Objetivo que han conseguido cumplir, y que de otra manera no habrían conseguido.

Así que solo puedo decir que han hecho un excelente trabajo, han cumplido el objetivo, de forma algo burda, pero lo importante es el resultado.

Guillem ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Guillem Casas ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
rA ha dit...

Volia escriure un comentari, pero no tinc temps, que s'ha acabat la meva vaga de fam del mati i vaig a dinar.

Guillem Casas ha dit...

Estic escandalitzat de que això surti a TV3 (pagat per tots nosaltres) i com si fos una gesta heroica. El to de la subnormal aquesta -no respectaré ni el fet de que sigui una dona gran- és el d'una persona que es creu que ha fet una gesta insuperable.

"1 milió i mig de persones (a Gaza) estan sota el llindar de la pobresa (no sé en quin percentatge, potser m'ho podràs dir tu) però molt molt elevat".

Està bé això de no saber el percentatge i saber que és "molt molt elevat".

Vagues de tres dies i per relleus? Ho diu una advocada penalista... una tia que s'ha tret una carrera universitària!

Per cert, m'encanta quan es diuen coses sense proporcionar-ne ni una sola font. Diu molt d'una dona que ha començat sent una advocada i que ara es dedica a fer vagues de fam.

Penós.

Ra, ets el meu heroi: has aconseguit gairebé aguantar fins l'hora de sopar el teu torn del dinar. En falten més com tu. ;) Jo només he aconseguit saltar-me el berenar... no em mereixo viure.

rA ha dit...

Be, no, el que passa es que estic en una franja horaria diferent...

claudio ha dit...

Allguien debería darle a la que hace régimen el PIB per cápita comparado de Gaza con, pongamos, Egipto o Siria.
Igual así entendería porqué los palestinos son el único grupo de desplazados a consecuencias de reasentamientos post WWII que aún siguen en el mismo sitio. ¿Para qué emigrar si vives mejor que tus vecinos?

Guillem Casas ha dit...

Bé, continues tenint mèrit rA. ;)

Claudio, a la que les nombraras las siglas PIB su cabeza uni-neuronal explotaría.

claudio ha dit...

Por fin encontré el enlace:

http://www.atimes.com/atimes/Middle_East/KH18Ak01.html

Ferran Caballero ha dit...

Muchas gracias!