16.5.09

Bestioles







7 comentaris:

Teresa Amat ha dit...

¿Ens faràs cinc cèntims de si val la pena el Webster sobre Freud que estàs llegint, sisplau? No te'n demano una ressenya completa, eh, només un sí o un no. Gràcies.

Efrem ha dit...

Són precioses, i brutals!

Ferran Caballero ha dit...

Teresa,

m'agradaria dir-te alguna cosa més que un sí o un no, però em temo que gairebé no puc dir ni això. Del llibre n'estic treballant només un capítol, el dedicat a la "naturalesa humana", per fer una presentació del tema a classe. Com que de Freud no en sé gaire res i el llibre tampoc el treballo sencer, em temo que el meu criteri és poc fiable. De totes maneres a la primera part del llibre explica i critica els experiments de Freud amb la cocaína, el seu poc rigor i fins i tot un punt d'hipocresia, i fullejant-lo em va semblar molt interessant. Jo crec que el llibre està bé, les crítiques són mesurades i no sembla que digui cap barbaritat, però com que sóc un total forani en la matèria no el puc jutjar amb gaire criteri. Em sap greu no poder-ne dir gaire cosa més. Si et ve de gust tafanejar-lo el podràs trobar a la Biblioteca de l'Ateneu (quan jo el torni, aviat). Si mai hi has de passar avisa i si et ve de gust fem un cafè!

Una abraçada

Ferran Caballero ha dit...

Efrem,

misteriós company de facultat... a veure si algún dia tinc l'honor de ser-te presentat!

Una abraçada

Tals ha dit...

Les fotos són impressionants!
Pobres pingüins, tu no tens cor!
M'agrada molt la primera^^
un petó

Teresa Amat ha dit...

Gràcies, Ferran. Era pura curiositat, perquè fa temps vaig sentir un freudià molt freudià abjurar d'aquest llibre de Webster, i tot i que això per mi ja era prou motiu per llegir-lo, encara no ho he fet. Però ho faré així que pugui. No vaig pas gaire per l'Ateneu, però m'apunto això del cafè :-).

Alba Vidal Preixats ha dit...

Que n'és de bonic el món de les bestioles!