5.2.09

Hem de ser agraïts

La Lola m'envia un meme. Com que es tractava de dir "set fets relatius a la meva persona", la veritat és que, saltant-me totes les normes del protocol del bon blogger, no pensava respondre'l. La raó principal és que, en aquest blog, sobre els fets relatius a la meva persona prefereixo "guardar-ne silenci". En confiança, i en general, em sembla que els meus estimats lectors no n'han de fotre res. Però, potser per compensar una mica la meva mala educació, he decidit respondre a l'amable Lola i donar als lectors alguna informació personal que és de justícia que coneguin. Els que segueixen són els que considero les meves lectures obligades. Deuen ser ells, per tant, en gran mesura culpables del que penso i de la majoria de coses que aquí es poden llegir. Considero que és de rebut que així consti.
.
Salvador Sostres
.
Gregorio Luri

.
Arcadi Espada

.
William Kristol
.
Nicholas D. Kristof


Roger Cohen


Thomas L. Friedman

.
Robert Kagan

.
Fareed Zakaria

.
Charles Krauthammer

.

8 comentaris:

Efrem ha dit...

Només conec als tres primers, però gràcies per confessar-nos les teves intimitats (xD!!), així podem enriquir-nos-en tots també d'aquestes fonts -sospito que era aquesta la teva vertadera intenció. Esperem que no s'assequin!

Apa, salut!

lola ha dit...

Set savis d'ara, sí senyor.
Moltíssimes gràcies, vostè sí que és amable.
El seu blog no és de fets personals, certament, però el fa una persona en el més gran sentit del terme, i no t'estic ensabonant. Ho crec.

ferrancab ha dit...

Efrem,
aquesta era la meva intenció, certament. Salut!

Lola,
moltes gràcies, de debò. Una abraçada

Gregorio Luri ha dit...

Un honor, don.

Jordi Coll ha dit...

Imprescindibles el Kristol i el Krauthammer. Aquest últim especialment. Diria que mai he acabat de llegir-li un article i no he pensat "aquest paio és brillant."

Pedro ha dit...

t'has llegit el Ferran Sàez d'ahir¿?

ferrancab ha dit...

sí...

lola ha dit...

Et vaig deixar un comentari ahir, però ja em va semblar que no es guardava. Repeteixo, més o mensys:
L'article d'en Ben-Ami que has penjat, molt fi. La connexió històrica entre colonialisme i antisemitisme totalitari és un dels fonaments de "Els orígens del totalitarisme", d'Arendt.
La cita sobre la "dama vieja" és impagable (!!!)

Gràcies per fer del teu blog un "servei públic", en el bon sentit de "servei" i "públic"...