31.12.08

Solidaritat amb Palestina

Estic amb el poble palestí. Estic amb el poble palestí perquè em solidaritzo amb el seu patiment. Estic amb el poble palestí perquè crec que té dret a viure en pau i llibertat a casa seva. Estic amb el poble palestí perquè crec que té dret a no ser utilitzat com a carn de canó pels interessos electorals dels terroristes que democràticament ha escollit com a dirigents polítics. I, encara, estic amb el poble palestí perquè crec que fins i tot els palestins ténen dret a viure en un Estat lliure i democràtic com ho és l'Estat d'Israel. I estic tan refotudament convençut del que acabo de dir que fins i tot estaria disposat a demanar (què coi, a exigir!) l'impossibe: la total i definitiva victòria sobre Hamàs. Perquè no només no vull un terrorista lliure pels carrers de Gaza, sinó que vull impossible la futura presència d'un terrorista lliure pels carrers de Gaza. Per qüestions que a hores d'ara em semblen d'un realisme elemental, crec que l'única victòria possible sobre Hamàs és en mans dels palestins. Els vots palestins poden acabar tenint molta més força que el més dotat dels exèrcits israelians. També per això em solidaritzo amb el poble palestí. També amb l'esperança que siguin capaços de fugir de fanatismes suïcides i de trobar la valentia suficient d'apostar per un futur imperfecte, jo em solidaritzo, també, amb el poble palestí.
.

5 comentaris:

Gregorio Luri ha dit...

Pel que diu la premsa internacional, sembla que l'autoritat Palestina està totalment d'acord amb vostè. Tant que -diuen- hi ha un bon nombre de palestins tant encantats amb l'operació israelí que fins i tot hi col·laboren.

Moré ha dit...

On s'ha de signar?

Efrem ha dit...

Ostres Ferran, sort d'en Guillem Carol que ha publicat aquest escrit en el seu blog, perquè no l'havia llegit i hagués sigut una pena que no hagués vist aquesta opinió teva tan brillantment expressada. A mi també m'hi trobes en aquest escrit.

Segueix així :)

ferrancab ha dit...

Efrem, moltes gràcies. Sóc poc de comentar blogs però et segueixo encantat.

Gianluca Costantini ha dit...

I$R*€L Visual Intifada
http://www.channeldraw.com