5.11.08

Els discursos


.
Transcripció
.
Transcripció
.

3 comentaris:

Aina ha dit...

Ei! m'ha fet molta il·lusió el teu comentari! la veritat és que m'estic llegint totes les entrades al blog que has fet des del 2005 a vera si em posu al dia... trigaré temps... però vaig fent. El que anava a dir és que ara estic estudiant al CIC i, gràcies als seus professors que són la pera, m'encanta la filosofia.
Canviant de tema et volia comentar dues coses, dues curiositats: primer: vaig veure que tenies un video de Jeff Dunham amb Ahmed (o com s'escrigui) the dead terrorist cosa que em va fer molta gràcia perquè a mi també m'agrada molt ;)
Després et volia comentar una altra cosa; no trobes que, com vaig sentir en el debat que van fer per TV3 sobre les eleccions d'Amèrica, ara que ha guanyat Obama i amb la crisi econòmica que estan patint no farà que si aquesta empitjora els americans li carreguin el mort a l'Obama? Vaja, és una qüestió que m'he preguntat i que ningú encara m'ha contestat... Tot i que no li he preguntat a cap filòsof del CIC perquè, bàsicament, no ens parlem gaire i quan ho fem ens critiquem... En fi... Aniré passant-me per aquest blog eprquè de devò que el trobo d'allò més interessant. Intentaré deixar comentaris que estiguin bé, no com aquest que sembla la "bilbia en verso" on només escric xorrades...
Apa! que vagi tot molt bé! i no deixis d'escriure!

Tumbaíto ha dit...

¿Te gusta el cochinillo?

ferrancab ha dit...

¿Qué insinúa?