10.3.08

Em sembla que vostè és un fill de puta

No sé per què, perquè suposo que en aquestes coses mai sabem el perquè, aquesta nit he recordat el discurs d'un professor meu, que no fa gaire lamentava públicament la seva col·laboració amb el diari El Mundo preguntant-se si no seria això com treballar per Goebbels. És important que el professor es respongui aquesta pregunta. De fet, molt més important hagués estat que el professor es respongués aquesta pregunta abans de començar a col·laborar amb el citat diari. Lamento el toc d'egoïsme que tan noble i ètica reivindicació acompanya, però aquesta decisió, que jo no puc prendre en el seu nom, és molt important per a mi perquè necessito saber quan parlo amb un fill de puta. Fill de puta, evidentment i sempre en el to irònic empleat per aquest entranyable guardià de Varsòvia, perquè aquest és l'únic adjectiu que mereix algú que públicament admet treballar per Goebbels i que, encara, té la barra de buscar la comprensió de la seva audiència.
.
PS: una música horrorosa em recorda que he anat a votar. This is the real life, diu la lletra, i recordo que he anat a votar contradient conscientment i amb molta esperança la més important de les il·lusions democràtiques; considerar que el meu vot val per mil o deu mil. I em sembla que lamento no haver estat l'únic.
.