14.3.08

De André a l'Horiginal

No és costum d'aquest blog parlar de cinema, teatre o música. Simplement és perquè no acostumo a tenir res a dir-ne. No és costum, per tant, que m'atreveixi a fer recomanacions culturals. M'agradaria dir que és perquè no m'interessa o perquè em sembla poc important, però no és cert. La veritat és que crec que em costa molt més identificar una bona pel·lícula que una bona idea malgrat les dolentes ataquin la retina sempre i amb gran agresivitat. M'agradaria dir que si avui trenco aquest costum és simplement perquè em dóna la gana. Seria mentir. Avui, simplement, em veig obligat a trencar aquest costum. Torno de passar una molt agradable vetllada a l'Horiginal, escoltant cançons de Fabrizio de André i Vinicio Capossela magníficament interpretades per Sara Gorza amb acompanyament de Xavi Álvarez Puerto i, en fi, només els volia dir que si mai tinguéssin ocasió d'escoltar-los farien molt bé de no deixar-la passar.
.