25.1.08

Vacances

Avui se suposa que començo un d'aquests períodes que reben el nom de vacances. Ho dic així, allargant la frase amb paraules sobreres, perquè de fet jo sempre estic de vacances i no espero grans novetats d'aquests dies que es presenten com una carretera que acaba a l'horitzó. Només espero, i és això el que em preocupa, tenir més temps per llegir amb calma les coses que vull llegir, per pensar amb calma les coses que vull pensar i per escriure amb calma les coses que vull escriure. En definitiva, espero d'aquestes vacances el mateix que esperava de la meva ociosa ocupació d'estudiant; fer filosofia i no estudiar-la, perquè, potser ha arribat el moment de dir-ho, hi ha poques coses que em semblin més absurdes que dedicar-se a estudiar filosofia.
.

1 comentari:

Tals ha dit...

A la facultat no ens manaran llegir ni la quarta part d'obres que hauríem de llegir, ni ens explicaran la meitat de la meitat de filòsofs que hauríem de conèixer. Filosofar, això es fa a casa, i estudiar només farà que tinguem un títol, tot i que crec que pots acabar tenint aquest títol i seguir sent incapaç de comentar qualsevol obra de Plató (per dir un qualsevol). Un petó.
Llegir el que et vingui de gust és el millor que pots fer, el problema és que la llicenciatura no te la donaran així jeje