13.1.08

Amb el meu iPod contra el món

Es discutia si era el mateix perdre 20 euros que deixar de guanyar-los. Diré que no i fins i tot afegiré una altra cosa que he pogut comprovar més tard. Encara que el resultat final sumi 0, tampoc és el mateix perdre 20 euros i recuperar-los que no haver-los perdut mai. Tornava de sopar i xiulava el camí de tornada a casa. Música a les orelles, joia a l'estómac i 6 paios d'estètica Latin King creuant el carrer per venir-me a saludar. De tabac no en porto, ho sento però no fumo. Un euro tampoc perquè vinc de sopar i me'ls he gastat tots, em sap greu. El telèfon per trucar? Vaja, ho lamento profundament però aquest telèfon només el faig servir jo. Forçant un mínim contacte físic amb dos dels bàrbars que em rodejaven, he trobat un camí de llibertat, obert davant meu, que em disposava a seguir, encara íntegre de cos i propietats, quan una ràpida i rabiosa urpa ha estirat els auriculars que a mercè de la gravetat penjaven de la meva butxaca. Cagant-me en Cristòfor Colom i la mare que el va enviar a descobrir les amèriques he arribat a casa convençut d'haver perdut un iPod. Però si hi ha sensació més agradable que dir a un Latin que no em toqui els collons i conservar dentadura i cartera, si hi ha sensació més agradable que la d'arribar a casa i veure que només hi hem perdut uns vells i trencats auriculars perquè l'iPod, el meu fantàstic, estimat i platejat iPod, seguia a la butxaca d'on el crèiem manllevat, si hi ha una sensació més agradable que cantar victòria contra la barbàrie acaronant un iPod que no hem guanyat però que hem deixat de perdre com si fós un botí de guerra, si aquesta sensació existeix avui no tinc cap ganes de sentir-la.
.