26.11.07

Masoquisme?

El PSC gobierna en todas las administraciones. Las cosas le van mejor que nunca, así que no veo motivos para que cambien...

Les va bien como partido en una Catalunya políticamente deprimida y cada vez más indiferente. Si lo importante es cómo le van las cosas alPSC y no lo que necesita el país, peor para todos. Si después de todolo que ha ocurrido Zapatero o Rajoy tienen premio el mes de marzo en Catalunya, los catalanes estaremos premiando a los que nos castigan, y a eso yo le llamo masoquismo. El que hace las cosas mal no debe tener premio, porque volverá a hacerlas de la misma manera.

Artur Mas, entrevistat a LV

Comparteixo amb Mas aquesta mirada refrendària de les eleccions espanyoles. El vot del català indiferent de qui sigui el Presidente de l'Estat queda reduït, davant la inexistència d'una butlleta per dir NO, a un dir sí a algún partit polític. M'allunya de Mas, en canvi, la posició des d'on ens ho mirem. Jo, coses de l'ofici o limitacions de l'oficiant, estic per sobre dels tacticismes de partits i d'aquí dalt estant també veig en Duran, petitet, barallant-se amb Rajoy, Zapatero i algún altre diputadet igualment menut que de tant en tant s'atura a fer-la petar. I des d'aquí dalt em pregunto, com el periodista de LV, per què hauria de tenir premi Convergència, i em sorprèn una resposta tan curta pel que hauria de ser el fonament de la política convergent. Puede tener premio porque ha actuado con coherencia. Y porque en todo momento ha defendido los intereses de Catalunya por encima de cualquier otra consideración, diu Mas, i potser aquesta resposta sigui un bon motiu per no dir que sí.
.

1 comentari:

pelblocgros ha dit...

En Mas ven "lideratge".
No sé pas si pot ser líder algú que no diu clar cap on va, però és la imatge que pretén donar: jo sé on vaig i com portar-vos-hi. Doneu-me les claus del cotxe que els altres no saben conduir.