11.2.07

Meme... a la tordera!

La Pedra... m'envia un meme. Es tracta de dir 5 pensadors, escriptors i músics que hagin influit a la meva vida. Per estalviar-me la feinada de distingir entre pensadors, escriptors i músics reduiré el primer grup a filòsofs (o personatges que la història així anomena...). Som-hi doncs! Així, ara, en aquest moment, provisionalment, se m'acuden aquests:
.
Pensadors:
.
- El meu estimat Llanga (de Llangardaix li ve el nom)
- Gómez Pin
- Un tal Bardés
- Un tal Sauquet
- Nietzsche (Per omplir més que res)
.
Escriptors:
.
- Houellebecq
- Kundera (La insuportable lleugeresa de l'ésser)
- Nabokov (Lolita)
- Quim Monzó
- Camus
.
Músics:
.
- Queen
- Genesis
- Bruce Springsteen
- Peter Gabriel
- i sí, The Rolling Stones
.
Envio el meme a una sola persona (L'estrany, és una qüestió personal; que la venjança és un plat que es menja fred) i el deixo obert a tothom que tingui ganes de seguir el joc.
.

4 comentaris:

Pedra Lletraferida ha dit...

Vinga, Ferran, que no ha estat res la revolcada "meme"!... ;)
M'hauràs de reconèixer, però, que "la venjança és un plat que es menja rescalfat al microones".
Sabia que t'agraden tant poc!
Ens llegim!

El Director de Les Lleixes ha dit...

La sel·leció de músics és brutal.

Pedro ha dit...

ets un desgraciat.

Renoi! ha dit...

No ho he pogut passar per alt...
Així com no et deixo mai comentaris als teus posts seriosos perquè les meves opinions són insignificants davant d'un nivell de filosofia i intel·lectualitat tan elevat com el dels altres visitants de la teva pàgina, en els lleugers inflo el pit.
De pensadors ja dono per perduda la batalla del Bardés (veig que també hi ha el Sauquet però).
D'escriptors salto d'alegria de no veure el nom Empar Moliner!!
I de músics... És fantàstic veure com poses abans en Bruce que els Rollings!!!
Per cert, treu disc nou amb la E street band en breu (no sé quan però prefereixo pensar que ben aviat!)

Ja estàs per terres catalanes?És que fa molt que no visitava el teu blog i ara només he llegit aquest post perquè en anar baixant per posar-me al dia, m'ha cridat l'atenció llegir Bruce!
Vaig a mirar-me la resta de posts però sense comentar-los, tranquil!