10.1.07

Meme dels collons...

L'amic Pedro m'envia una altra meme dels collons. L'adjectiu, i només l'adjectiu, justifica que jo contesti aquest meme. La cosa consisteix en dir 5 coses que no sabeu de mi i que no m'importa que arribeu a saber. Doncs aquí va:
.
1- Sóc la persona més despistada que conec.
2- Des de fa un any crec que les ulleres són l'autèntic símbol de la llibertat humana.
3- Crec que Start me up és una de les pitjors cançons de la història del Rock'n'Roll i, per extensió, la pitjor dels Rolling Stones.
4- Un dia vaig tenir una conversa amb una persona més idiota que jo.
5- No he mantingut mai relacions sexuals amb un gos.
.
Com vaig fer ja fa gairebé un any, apel·lo a una interpretació popular de la màxima moral kantiana, "no facis als demés allò que no vulguis que et facin a tu", i em nego a continuar aquest joc. Si algún lector té ganes de seguir aquest meme que se serveixi ell mateix sense por a represàlies per l'ús que pugui fer del nom d'aquest blog.
.

2 comentaris:

Pedro ha dit...

T'has deixat la 6a: estàs com una puta regadera.

Alba ha dit...

Confirmo les cinc anteriors.. i la sisena per extensió!

(explica'm lo de les ulleres que a mi em fa falta :D)

una abraçada!!

Alba*