4.5.06

Aquest any també!


Gràcies Campions!
.

5 comentaris:

Albert de la Hoz ha dit...

Com a barceloní també em felicito, però felicitar els qui es forren amb un xut... Ja és curiós que tu que fas escrits tan bons sobre els mitjans amb això del futbol facis un vol tan ras. Consti, que ho dic amicalment, però noi, xoca. Sembla ben bé que sexe i futbol van per lliure

ferrancab ha dit...

Apreciat Albert,
eren moments d'euforia...
De totes maneres la frase no és gratuïta. Jo no em puc felicitar per molt barcelonista que sigui. Això és una farsa perquè jo no he fet res perquè el Barça guanyi aquesta lliga ni l'anterior ni les que encara queden per venir (esperem que moltes). Però malgrat tot, em fa molta il·lusió (menys que ahir a la nit, però encara molta). Donar les gràcies a algú per fer bé la seva feina sempre és un dilema, però no costa res i quedes com un senyor. És com quan baixes d'un taxi, pagues i dónes les gràcies. Potser és tonteria, però no costa res ser educat;-). Bé, sigui gràcies a qui, estic molt agraït quan algú em fa una mica més feliç.

Albert de la Hoz ha dit...

Chapeau !

Pedra Filosofant ha dit...

Ferran: no ens enganyem (o si?) peró ja fa temps que lo de "més que un club" potser (o no?) va pels derroters de que el FC Barcelona és (o volem que sigui, vaja!) l'exèrcit "no declarat" de l'independentisme català. Vaig errat?. Per la resta, estic amb tu en el teu comentari, perquè tornem a ser sincers, aquí hi veig ben poc esport!
Et llegeixo! (Tanco el blog).

Pedro ha dit...

Com diu Sostres: ahir van guanyar els bons.