1.2.06

Meme dels collons (i imperatiu categòric)

Per si amb el títol no queda prou clar, no em fa cap gràcia que m'envïn una meme d'aquestes. A ningú li haurien d'importar les meves manies i si hi ha algú que necessiti distreure's amb la vida dels demés que es compri una revista del cor o agafi un diari gratuït al metro que, de fet, és el mateix.
Ara bé, veient com les gasta l'estrany del meu amic i davant la por a que el paio compleixi les seves amenaces (Eh subnormal tens un meme al meu blog, si no el fas et capo i et deixo estèril, no tindràs fills encara que vulguis, l'estrany dixit), em veig obligat a escriure alguna cosa. Com que no tinc ganes de explicar intimitats que facin perdre als meus fidels lectors el gran resepcte que suposo que tenen (i si no, hauríen de tenir) per les meves sobrenaturals dots intel·lectuals.
.
5 maníes superficials:
1. Veure la Coca-Cola sempre amb gel i llimona.
2. Que la llimona no sigui massa madura però mai verda.
3. Que el tros de llimona al got sigui el més proper a la meitat de l'area de la rodanxa completa. El procés és el següent:
- S'agafa la llimona.
- Es tallen els dos extrems o, en cas que ens proposem servir una sola Coca-Cola (és important que no sigui Pepsi ni Plus Superdescompte Cola) només un.
- Es fa un petit tall (de la profunditat equivalent al gruix de la rodanxa que es desitgi - 1cm és la que aquest modest blogger recomana, però cal tenir en compte que la maduresa i acidesa del fruit farà variar aquest gruix) en horitzontal.
- Es talla perpendicularment a la incisió previa fins que el tall ideal cau per el seu propi pes. En cas que no caigués no s'ha d'estirar mai sinó que caldrà seguir tallant amb el ganivet per tal que la perfecció no decaigui.
4. Si la Coca-Cola és per consumició personal, servir-la sempre amb 4 glaçons sencers i en got de 25cl.
5. No seguir mai una cadena (i fer-ho, no fer-ho de fet, a poder ser, amb una Coca-Cola a la mà).
.
Degut a la meva cinquena mania no continuaré la cadena o meme o com es vulgui anomenar aquesta parida. Apel·lant a una interpretació popular de la màxima moral kantiana, de l'impertaiu categòric, "no facis als demés allò que no vulguis que et facin a tu", reforço el meu rebuig a seguir amb aquest joc del meme i, estoicament, aguantaré totes les desgràcies que aquesta actitut de resistència em reservi.
.
A la teva salut
(aquí hi hauria de sortir la foto d'una Coca-Cola amb gel i llimona, però no hi surt)

2 comentaris:

Pedra Filosofant ha dit...

Ferran, chapeau! Com diria "lo Cartanyà", "amb 2 collons, i sense manies"!. He tingut la oportunitgat de mossegar l'ham del meme aquest, però fixa't-hi bé que me'n vaig estar de passar-te'l!. No sé si és per l'imperatiu categòric de Kant, peró resulta que em refot (i molt¡) que em diguin què haig de fer, on i quan, quan no en tinc ni ganes de que els demés sàpiguen lo malparit que puc arribar a ser si vull i m'ho proposo. El truco està en posar-hi "manies" que segons qui les llegeixi, poden semblar "virtuts", o si més no, no posar-hi cap ni una d'aquelles manies tan cabrones que, com humans, gastem tots!.
Ens llegim!
P.D.: Jo, la Coca-Loca me la bec sempre ben freda, en llauna, i amb llimona. Res de glaçons, que l'aigualeix!... ;)

ferrancab ha dit...

Jo la bec tant ràpid que no deixo temps a que s'aigualeixi.
Gràcies per no passar-me el meme i per llegir el meu bloc. Ja vaig veure que habies mossegat l'ham però que vas saber aprofitar l'esquer per el dinar. Ben fet.

Ens llegim (m'agrada aquest final...)