16.12.05

Paraula d'Stone informa


Complint amb la promesa que vaig fer a un comentador d'informar al meu fidel públic sobre la data de "eixida" a la venda de les entrades per al concert de Ses Satàniques Majestats, Paraula d'Stone informa:
.
Avui, dia 16 de Desembre de 2005, és el dia. Avui es poden comprar (al Servicaixa, per sort) les entrades per el concert amb el que els Stones començaràn la seva gira europea a l'Estadi Olímpic Lluís Companys de Barcelona el proper dia 27 de Maig de 2006.
.

5 comentaris:

ignasi ha dit...

Gràcies per no informar sobre els preus. M'agraden els impactes sobtats....
Espero que s'ho valgui, però ... colloo$$$$$$$$$$$$$$$$$$ns

ferrancab ha dit...

Única referència al preu de les entrades: per 160 eurus li pots veure les càries a Mick Jagger mentre canta i saltar amb ell per l'escenari (suposo que en una gàbia separada, per això. jajaja)

ignasi ha dit...

I quant costa compartir canutillu amb Sir Keith Richards?

Pagaria per anar amb ells a prendre un suc de taronja després del concert ...

Perqueè suposo que és el que faran ... o no?

Mikel ha dit...

Tela com ha ant al venta d´entrades , quin caos...com sempre.
JO en tinc de les de 80 Euros d´empeu devant del escenari perque de les de 160 no n´he trobat.

ignasi ha dit...

Vas fort mikel ....