21.11.05

La nàusea

Sec davant d'un cafè. El miro amb certa repugnància. La seva textura aigualida, el seu olor, la seva temperatura extremadament elevada, el seu marro. La seva presència, fins i tot la seva existència em produeix nàusees.
Recordo Leibniz; "per què ha d'existir alguna cosa enlloc del no res?", per què ha d'existir aquest cafè que em produeix nàusees? No és que el cafè sigui dolent, és el marro que deixa el que em disgusta. Aquella substància semi-sòlida que queda quan ja tot ha passat.
Heus aquí, en la pròpia nàusea, la diferència entre el plagi i la inspiració.
Per què ha d'existir el marro en comptes de no existir res?

8 comentaris:

Pedro ha dit...

Aquest cafè és incontestablement de màquina.

Luthien ha dit...

Vaja... jo també vaig començar a fer fàstics al café (ja sigui el de casa, al de bar o al de màquina... encara pitjor), i ara o bé vaig amb el colacao o el nesquiuk... o bé m'he aficionat als sobrets de nescafé (o al pot si estic a casa)... Almenys no es tan vomitiu!
(uf quina disertació dels cafés... trobo que es podria fer tot un blog parlant-ne!)

ferrancab ha dit...

Aquest cafè és de màquina, de màquina de fotocopiar. Quines nàusees! (i quina poca vergonya, per cert)

Pedro ha dit...

El cafè excita massa i si t'acostumes crea dependència i quan no en tens un a mà vas adormit tot el dia. A més quan t'acostumes ja no fa efecte.
Vaja, que és molt millor el tè.

Pedra Filosofant ha dit...

El cafè bò (a casa en tinc una màquina de càpsules, us convido a tastar-lo, una delícia!) diuen que augmenta les interconexions neuronals, i per tant, excita l'activitat cerebral i les musses... ;) Llàstima que com en Ferran, de bon matí hagis de fotre-li mà a la fotocopiadora dels cafès per canviar la sòn per nàusees...

Jacqueline ha dit...

Sí, crec que nàusea és una bona paraula per definir-ho.

Mikel ha dit...

Jo a casa faig servir les capsules de NEspresso amb cafetera Krups i ja no haig de pensar en marros ni histories , net , practic i molt recomenable.

P.D: SI algu de Nespresso llegreix aixo hem pot enviar unes cuantes capsules de regal .Gracies.

Pedra Filosofant ha dit...

Mikel: Collons, jo preocupat per no fer propaganda, i vas tú i t'entumes unes càpsules de regal... ;) I mira que n'és de bò aquest café, oi?. Un cop l'has provat, la resta no val un euru. Ens llegim!