30.10.05

You can call me Al

Jo, aquí on em llegiu, vaig ser una persona important. Ara no sóc res ni ningú, sóc un ésser absolutament prescindible i totes aquestes coses que volen dir que no sóc el que vull ser. Però jo he estat molt gran tiu!
Veieu si no les meves reencarnacions.

1108 d.C.
Mestre de la cerimònia del te
484 d.C.
Guerrer ninja
168 a.C.
Colom missatger
431 a.C.
Cuidador dels gats sagrats
816 a.C.
Faraó
1331 a.C.
Encarregat del gra
Tots els meus oficis anteriors, les meves vocacions o berufs, han estat de gran importància per la societat del moment.
Veient això només em queda la fe en que no tot passat fós millor. Que Diego Armando m'ampari.

3 comentaris:

Alba ha dit...

Em quedo amb el colom missatger..!!

ferrancab ha dit...

És del que n'estic més orgullós. Segurament gràcies als meus missatges es va poder guanyar una guerra o un rei d'una punta d'europa podia mantenir contacte amb les seves amants de l'altra punta del continent. Sens dubte una vida de gran importància.

Alba ha dit...

He buscat Alba Vidal... no copio el resultat de la pena que em fa! Ara entenc perquè necessito un psicòleg..!! (qui diu psicòleg, diu assessor filosòfic o ànima caritativa a qui explicar les penes..!!) sospir..!!