6.9.05

Publicitat gratuïta


Fent honor al nom d'aquest blog em veig obligat a fer una modesta contribució a la causa més noble que un autèntic fan pot imaginar.
Com que la paraula "fan" ja presuposa una manca d'esperit crític evident respecte a l'ésser deïficat (els Rolling Stones en aquest cas), no puc acceptar ser autor d'una crítica acrítica que em faria perdre el respecte i admiració dels meus incomptables lectors.
Així doncs, em limitaré a cedir l'espai del meu blog a la publicitat. Em venc a els meus ídols.

Els Rolling Stones, Ses Satàniques Majestats, els Autèntics reis (the truly Kings) of Rock'n'Roll, han tornat amb un nou cd!!!

Bé, ara que mig món ja coneix la notícia (els catalans estem a tot arreu) em puc donar per satisfet de ser el difusor d'esdeveniments culturals de nivell.
Apa doncs, aneu, correu a gastar-vos els calerons en aquest cd que aquesta gent es mou per diners i fora una llàstima que ens oblidéssin en la seva actual gira.
Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

4 comentaris:

Pedro ha dit...

Aquests acabaran com el Fraga.

ferrancab ha dit...

I això què vol dir?
Per passar a la oposició hi hauria d'haver algun candidat millor a ascendir al punt més alt de l'escala i, obviament, aquest ésser no existeix. Si el que volies dir és que acabaran vells i amb la saliva regalimant barbeta avall, caldrà que recordis que els Stones tenen una cosa que Fraga no té (perquè en aquella època no es portava); dignitat. Aquesta és la autèntica diferenciació entre dignitat i honor. Fraga té honor i per això no té vergonya de fer el ridícul adormint-se a mig discurs. Els Stones tenen dignitat i per això continuen i continuaràn "keep on roling" fent música de qualitat i omplint estadis fins que les gallines s'afeitin les aixelles o els peperos comencin a caminar cap al centre.

Alba ha dit...

T'ho he dit al fotolog i t´ho diré aquí: és un honor tenir amics així!!
(segueixo pensant que el bruce és mil vegades millor...XD)

ferrancab ha dit...

Moltes gràcies. La veritat és que gairebé m'he emocionat (el gairebé no és més que resultat d'una petita dosi d'orgull masculí de la que és molt difícil desfer-se) al llegir aquest comentari tan tendre, sobretot després que l'últim fós d'algún espontani a qui sembla que no fa cap vergonya comparar a uns artistes que de ser creient no tindria cap problema en considerar déus amb un ésser d'aspecte simiesc i decrèpit de idees anti-democràtiques i amb certa tendència a deixar anar les seves flatulències incontrolades per allà on passa de caça. Moltes gràcies malgrat la última frase. Però ets jove i encara pots evolucionar. Un dia veuràs la llum i riuràs de quan eres jove i les ombres se't presentaven com a reals.
És un honor i un autèntic goig tenir una amiga com vos.