29.6.05

Molles de pa

La crisi dels 20:
Joves lectors d'aquest blog, una advertència, la crisi dels 20 existeix. És poc probable que el dia de l'aniversari us aixequeu amb una panxa més prominent que la del dia anterior o que us comencin a caure els cabells, també és difícil que compreu un esportiu per sentir-vos més joves (a no ser que el papa tingui una empresa important), l'única semblança amb la crisi dels 40, però en aquest cas menys patètica, és el gust per les noies jovenetes. No sé què us espera amb la crisi dels 20, en el meu cas, i no sé si per simple casualitat o per puta mala llet, em sembla que em portarà unes ulleres. Ens fem vells.
iPod:
El president ha perdut l'iPod. Jo, com a propietari d'un esplèndit exemplar d'un iPod mini em solidaritzo amb ell i comparteixo el seu dolor. És per això que em permeto el camaraderisme (per això de les esquerres) de fer-li una recomanació. Si pretén substituir el buit que el malograt iPod li ha deixat, observarà amb força gratitud que els preus dels nous exemplars han baixat. Genial pensarà el President! Doncs no! El canvi de preu es deu a que abans l'iPod anava acompanyat del seu carregador de bateria blanc (maco, net i polit, com tots els accesoris d'iPod) i ara no. President, si no vol haver de pagar un carregador nou (tot i que suposo que conserva l'antic), li recomano que apunti a games altes, que ho porten tot envolicat. No es conformi amb els models mini que la caixa és forta (i ara sembla que una oenagé diuen, jaja).
Terroristes i els Pujol:
Una noticia curiosa: "Detingut un islamista que treballava de paleta per a un fill de Jordi Pujol". Titular del Perdiódico però gairebé idèntic al de La Vanguardia (gloriosa, etc, etc). I quina importància té que treballés per un fill de Jordi Pujol? Si que és casualitat, si. Però noticia? Però per anar a la portada? Per ser titular? No fotem! Jo pensava que la noticia era la detenció d'un terrorista islamista. Ai! Inocent!
Més fotut seria pensar que l'han fet amb mala llet...