28.6.05

From blog to blog and I tir beacause I toc

Recorrent aquest inmens món dels blogs m'he adonat, amb la decepció que això comporta, de grans i greus mancances en el meu estimat Paraula d'Stone. La gran majoria de blogs inclouen fotografies però el meu no. Això es deu principalment a que no sé com posar-les així que no cal esperar una solució a aquesta limitació a curt termini. Si que solucionarem, en aquest escrit mateix, tres petites mancances més.
La primera és la de contenir algún comenatri titulat en un idioma estranger. Tot i que recordo haver escrit un comenatri sóta la fórmula "Pos va a ser que NON", amb la intenció de no ofendre a la intel·lectualitat d'aquest païs no considerarem el castellà un idioma estranger. Aquesta falta crec que ha estat degudament subsanada amb el títol del present escrit (en anglès concretament, per si algú desconeixedor de l'idioma ha anat a parar a aquest blog per equivocació).
La segona ha estat també degudament reparada en el títol. Es tracta de introduir una paraula estranya, desconeguda per la majoria dels mortals per tal de fer-se l'interessant. N'he trobat uns quants titulats Meme, paraula que per falta de ganes continuo sense saver que vol dir i que, de tant usada per titular blogs, ha perdut la gràcia que devia tenir en el seu primer ús. Per tal de no usar una paraula que pogués estar massa sobada, com la anteriorment citada, he decidit inventar-me'n una i, per no semblar pobre de recursos lingúístics, al final n'he creta dues i amb clara influència anglo-saxona per demostrar que jo puc ser tant pedant com qualsevol altre blogger. D'aquí la presència de dues paraules com "tir" i "toc" al títol.
La tercera és la de respondre a un seguit de preguntes, que acostumen a ser les mateixes als diferents blogs, canviant a vegades d'idioma però amb poques variacions més, i que l'autor del blog es fa a sí mateix (normalment es dissimula fent veure que un altre blogger les ha enviat, mentida!) per donar-se a conèixer a sí mateix. Com que jo no volia ser menys he copiat les preguntes del blog "special offers for Perelló i Salvadó i Orteu" (http://orteuiperelloisalvado.blogspot.com/) i les he contestat com a mí m'ha donat la gana, que per això el blog és meu.
1. Deu àlbums de la meva col.lecció:
Com que 10 són molts, ho deixerem en 5 i, per fer honor al nom del blog i preservar la meva intimitat discogràfica, tots 5 seràn de ses Satàniques Majestats; THE ROLLING STONES.
-Singles Collection. The London Years.
-Exile on Main Street.
-Flashpoint
-Forty Licks
-Stripped
2. Discos que et fa vergonya trobar buscant resposta al punt anterior:
Cap. Per això he limitat el camp de les meves consideracions als Rolling Stones. Impossible avergonyir-se de tenir un cd del millor grup de la història (o no).
3. Quantitat total de música baixada al meu ordinador:
Quina mandra. Segur que més de la que cal i menys de la que vull. I jastà.
4. Últim CD que he comprat:
Aquesta si va. X&Y de Coldplay. Collonut.
5. Última cançó que he escoltat abans de llegir aquest post:
No entenc la pregunta. Jo creia que estava escribint el post (tot i que no sé què vol dir això de post). Suposo que la melodia dels Simpson.
6. Cançons que escolto que signifiquen alguna cosa per a mi:
Totes signifiquen alguna cosa tot i que la majoria no les entenc perquè parlen en un idioma molt estrany.
7. Llibres que llegeixo durant l'any:
Depèn de l'any. Cada any llegeixo llibres diferents, no m'agrada gaire repetir.
8. Llibreria o biblioteca:
Llibreria i biblioteca. He reunciat a la biblioteca pública per discrepàncies amb la bibliotecaria sobre els terminis per entregar els llibres i a la de la universitat normalment estic castigat de cara la pared per el mateix motiu. Suposo que per tant, hauria de dir llibreria. És igual, passem a la següent pregunta.
9. Llibres que llegeixo aquests dies:
Collons! Ja me n'he cansat de tanta pregunta estúpida!
A prendre pel cul!
Ara ja tinc un blog com Déu (amb perdó dels politeïstes) mana. Marxo corrents que faig tard i em tancaràn la biblioteca!