27.5.05

Perdó

Serveixi'n aquestes poques paraules per demanar perdó a totes les religions que s'hagin pogut sentir ofeses per les meves actituds en 19 anys de presència en aquest món de perdició.
1- Demano perdó a la religió catòlica per haber-me cruspit el cos del seu líder i fill de Déu sense tenir fe ni intenció de tenir-ne en un futur. Això va ser fa anys, quan vaig cometre la gosadia de fer la primera comunió sense estar segur de voler ser acollit a la comunitat catòlica, però mai és tard per reactificar.
2- Demano perdó a la religió musulmana per haber fet broma posant-me un mocador al cap en un recent viatge a Marrackech. També vaig gosar veure tè de menta, quan tothom sap que això és tradició local i tota interferència és banalitzadora i, per tant, inacceptable i mereix una reactificació inmediata. Doncs ja està, serveixi això com a demanda d'absolució als ulls d'Al·là.
3- Demano perdó a la religió jueva (no m'agradaria entrar al nou eix del mal, els antisionistes i que se m'acusés de banalitzar l'holocaust i totes aquestes coses). Demano perdó perquè recordo que un dia a Istambul vaig anar al zoc jueu i em vaig emprobar un d'aquells barrets petits que porten els jueus (no en recordo el nom, torno a demanar perdó).
4- Demano perdó a el budisme perquè recordo que anys enrera vaig trobar graciós un monjo budista que va sortir a la televisió vestit amb aquelles túniques taronges. Vaig riure i per això demano perdó.
5- Demano perdó a totes les altres religions del món per si en algún moment he estat irrespectuós amb les seves creences o símbols i demano perdó perquè el fet de no anomenar-les ja suposa una inacceptable manca de consideració.
Perdó a totes les persones de bona fe. Espero que el senyor m'aculli com un pecador apenedit al seu regne.
Perdó.